luni, 28 iunie 2010

MDA...

Umplerea timpului liber e o meserie ce te poate costa viata.Ar trebui platita cu mai multi biscuiti cu ciocolata,si mai mult soare.M-am angajat la magazinul "Umplere de timp",unde nu primesc clienti,pentru ca vara asta ploua DUBIOS de des.Veneau multi oameni cu sticlute mici sau mari,pe care nu scria "Drink me",ca in Alice,ci doar "Free,unsorted,unwasted time".Asa ca le desfaceam capacelul si le umpleam cu aer comprimat.Si toti erau fericiti.Eu castigam 3 lei pe zi,exact:"Un efort asa de mic,pentru un sandwich atat de bun".Ma duceam imi luam un McPuisor.Si nimeni nu m-a intrebat si pe mine,ce meserie am,ca poate apaream si eu ca ala din reclama de la Mc,care face striptease in statia de masina.Doar ca eu aveam un job mai interesant.Dar nu,grasanu' imbracat in uniforma cu patratele si sapca "I'm loving it" pe cap,imi dadea cu scarba Puisoru' si imi spunea "Sa aveti pofta...", ca si cum mi-ar fi spus "Stati-ar in gat".Mda.Acu' nu mai am job,locuiesc tot cu ai mei,desi la 15 ani ar trebui sa gasesc usor un part-time job.In vacanta ma asteptam sa imi primesc jobul inapoi.Da' de unde?Imi petrec timpu' tastand pe net,si nu fac nimic,plus ca bag in mine cat cuprinde.Aer si cola.Nu imi mai umplu sticlutza cu timp,pentru ca nu am cu ce.Ma asteptam.E tara tuturor posibiltatilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu