vineri, 25 iunie 2010

O ZI POSOMORATA...UNA MAI VESELA...

Pai,na...toti avem zile mai posomorate...dar dupa,vin zile senine...Am invatat asta de la cei ce m-au inteles...m-au sustinut...Deci,in concluzie,asadar...multumesc anticipat Lisa,Dragos,Francy,Ioana.Ieri,m-am trezit cu cel mai mare chef de viatza(de unde?).Am stat pe net,si apoi,pe la 13:30 (cum de s-a facut 1 asa de repede,no idea),am iesit prin 23,ca sa exploram,locuri UMBLATE(pentru ca nu exista niciun loc infectat in Bucuresti,cred)...I-am omorat neuronii lui Dragos,pana acasa,pentru ca tot ce stiam este sa ma vait,din cauza...vremii(nu din cauza vremii,sau si din cauza vremii)...M-am intors acasa,unde de la ora 4 pana la 11 noaptea,tot pe net.Na...azi m-am trezit cu un chef de viata (chiar pe bune!)am vise mari...cum ar fi sa fac bungee jumping de la etaj,cu cearsaful(glumesc).Azi, spre deosebire de restul zilelor, voi zambi,pentru ca VACANTA nu e de PLANS.So,let's enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu