vineri, 23 iulie 2010

GHIDUL DOBITOCULUI.PENTRU INCEPATORI.

Prostia umana este o boala des intalnita in cazul dobitocilor.Si pentru ca nu se poate altfel,exista si in viata mea tone de dobitoci care sunt la rand in fata casei mele,asteptand donatii de creier.Nu am suportat niciodata panicatii care te suspecteaza de geniu,drept pentru care trebuie sa te acuze de ceva.Am parte de o proasta incurabila.Numele acestei "danse" nu are nicio importanta,desi e destul de penibil.Intr-o lume de romani si romance cu nume normale,isi fac loc niste idioti cu nume interesante.Sa te cheme Fernando sau Ricardo,si sa fi mai prost decat chilotii de pe tine.Ce poate duce mai repede la degradarea speciei umane decat aceste "monstre" gratuite?Revenind.Dansa,simtindu-se deranjata de un mesaj de pe telefonul masii,m-a luat pe mine la trei pazeste.
*inteligenta*: tu esti prima suspecta pe lista mea.
In primul rand.Numai sa sms-uiesc cu mamicutza dumitale nu am eu pofta si chef.Pentru ca tu esti intr-un hal de inteligenta morbida.Rezulta prin tranzitivitate,ca,pentru ca esti fiica mamei tale,(care nu si-ar fi dorit sa comita o asemenea greseala.)nici mama ta nu poate fi mai desteapta decat tine.
*inteligenta*:sunt foarte buna la asta...(a se intelege in prim plan la...)...am sa ma fac avocata.
Ei,bravo.Iti urez drum bun.Sper sa devii o avocata atat de buna incat sa te trimita direct pe luna.Fie-ti tarana usoara!
*inteligenta* Moooor.=))))
Eu discutam serios cu tine.Imi pare ca trebuie sa mori atat de tanara,dar asta e.N-ai ce-i face.Azi un bou...maine un bou...nu fi dezamagita.Pentru ca sunt o prietena de incredere,ma ofer sa iti dau cateva sfaturi.Incearca cu franghie mai rezistenta (o sa iti trebuiasca pt 4 persoane tu si balena ucigasa,care face cat 3).Leag-o bine de calorifer si fa bungee jumping de la etaj.In caz ca vrei sa te sinucizi.Daca nu,te sinucid eu una doua,ca am resurse.Iti fac usor un avant de voie in lacul 23,pe unde iti molfai tu tzigarile tale kent,ca sa vada lumea ca nu conteaza varsta ca sa fi atat de high.Dar nu inainte sa ma ocup de balena ucigasa,care o sa iti serveasca drept geamandura.
Am inteles ca esti fericita pt ca in sfarsit tipu' ti-a pus mana pe tzatze.Ai evoluat.Maine trecem la nivelul 2...o sa te lege la sireturi...Ramai tu fericita...FERICITI CEI SARACI CU DUHU'
ASA CA TE ROG,DON'SHOARA AVOCATA,SA NE SCUZI INCOMPETENTA DE A VORBI DESPRE TZA...MARIA TA! Imi pare rau ca a trebuit sa scriu postul asta,dar idiotii exista.;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu