luni, 12 iulie 2010

I HATE YOU...BUT I LOVE YOU!

Alerg pe un drum plin cu petale de flori.Coroana de copaci isi scutura crengile,imi presara drumul cu minuni.Vine furtuna.Ghearele de lumina se deschid pentru o secunda,urmand dupa ele tunete.As vrea un loc unde sa ma adapostesc.In bratele tale nu pot,pentru ca noi nu ma suntem,pentru ca esti departe,si deja a inceput sa ploua. Intind mainile catre cerul plumburiu,si primesc mesajul suprem.Lacrimile ingerilor peste lacrimile mele.Dansez vals peste petalele fine,cercuri cu mainile in aer.Cu castile in urechi,ascultand una dintre sutele de melodii poluate cu saruturi,atingeri si priviri,gandul meu zboara mereu in fata usii tale.Dar nu bate,pentru ca stie ca nu te gadesti la mine,ci la cu totul ALTCINEVA.M-am obisnuit cu durerea,si ma multumesc sa te privesc in taina.Aceiasi ochi caprui,mari plini de sinceritate,acelasi par stralucitor,aceleasi buze rosii,pe care le-am sarutat de-atatea ori.
    Dansez cu tine in ploaie,intr-un mod imaginar,dar atat de real.Si totul as vrea sa dureze o vesnicie.dar nu se intampla.Si pentru asta urasc fiecare moment petrecut alaturi de tine pentru ca ma doare.Urasc,de asemenea fiecare moment in care nu esti aproape.



I hate you,i hate you,i hate you,i hate you,ihate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,ihate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you,i hate you...I love you.That's the awful truth.

                                                                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu