sâmbătă, 24 iulie 2010

LIFE IN A DAY

LIFE IN A DAY...este un proiect creeat de niste americani.Proiectul este unul original si pot sa spun,aparte.Ce le-a trecut lor prin minte? In colaborare cu "iutiube",ei vor sa aduca oameni de pe tot globul mai aproape.Tot ce iti ramane de facut este sa uploadezi un filmulet cu "o ziulica din viata ta de cacat" si sa subscribezi pe "chenalu' " dumnealor.
Poti aborda mai multe subiecte pe aceasta tema...
Cateva exemple vi le dau eu de la corazonu' meu care e deschis catre tuturor:
1."viata ta intr-o ultima ta zi"-poti frumos de tot sa spargi un termometer de la bunica de pe noptiera si sa pui mercuru in apa,dupa care,baldabac,il dai frumusel pe gat.In urmatoarele momente,ale extazului,poti sa spui ultimele cuvinte:"Mama,nu m-am sinucis pentru ca m-am simtit mai urat/a decat sunt eu de obiecei,cum a facut Madalina Manole.M-am sinucis pentru ca lumea sa ma stie ca io am dat coltu'.Te rog,inainte sa imi dau duhul...ia cablul ala...u...s...b....si uppploaaad....eaza....filmuletzul pe you...tube...la sectiunea....life in a.....day...V-am iubit pe toti, cu parere de rau Vasile/Marilena."

2. la gratarel in curte...daca esti un lorenzo sau un armando sau un brus li, si vrei sa scoti in evidenta farmecul unei seri de vara cu satra...filmeaza-te intorcand micu' pe gratar,fumul innecacios,inmuind in mustar...

Sau fi mai destept decat o gaina,si uploadeaza ceva mai inteligent...^_^ have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu