duminică, 25 iulie 2010

GHIDUL DOBITOCULUI.PENTRU INCEPATORI.(2)

Mare e gradina Domnului,si plina.ai ce sa alegi de acolo,nu gluma. Ce nu inteleg eu,este de ce ni se intampla tocmai noua,astia care evitam conflicte? Am 2 exemple imposibil de posibile.

1.Exemplu asta dovedeste ironia sortii.Ma intorceam cu mama si cu o prietena de familie (aciuita in canada)de la Ikea.Eram in masina(autobuz) cand ne trezim cu controloru pe capul nostru.Doar ca nu era un controlor oarecare,era un controlor troglodit,cu o conformatie de mamut. Ii ia frumos cardul mamei,si il apropie de aparatul portocaliu. Zice:bine,multumesc.dumneavoastra?si se uita la Camen si la mine.Mama ii spune ca noi suntem impreuna si ca noi doua am trecut pe cardul ei.Apoi,stimatul domn ne ia cu indicatii tehnice,ca vai,trebuie sa apesi butonul numarul 1 pentru a valida inca o calatorie,si inca odata pentru alta calatorie.Nenea,unde dracu vezi tu,in tot autobuzul pizdei matii,niste instructiuni de folosire ale aparatului?Pai,dar,vedeti,nu sunt raspunzator.Pe bune? Ia uite-i tu pe frumosii aia 3,la bustul gol,mai creoli decat restul lumii din autobuz.Priveste in ochii lor,si o sa vezi aceeasi situatie ca pe scena politica,adica,pentru a intelege si matale,nimic.Ma gandesc ca nici nu s-au suit bine in autobuz,si au scos constiinciosi biletul sa il composteze.Si stiu ca si tu stii asta.Asa,ca,pentru ca suntem niste infractoare nenorocite,mai ales Carmen,care a locuit in Canada,care este o tara de tot rahatu',unde oamenii sunt mult mai porci decat semenii matale,te rog,da-ne o amenda usturatoare, si da-ne afara din orice institutie de stat,sau de ce nu,din tara.Te rog,eu nu pot sa stau,sa ma culc linistita noaptea,cu gandul ca nu am platit amenda.Nu este vina dumitale ca in Romanica noastra au ajuns sa fure si instructiunile din autobuz.Ai dreptate,trebuia sa ma informez de pe internet,sa caut,sa fac investigatii,sa cunosc aparatul portocaliu mai bine decat cel care l-a creeat.Scuza-ne impertinenta,asa ca na d'aicea 50 de lei,sa iei si tu o bere. Asa ca,bitches,in Romania se fura orice,chiar si instructiunile la aparatele ratb!

2.Acest exemplu secund,delicat in felul lui,imi scoate la suprafata purul adevar.Daca scrii poezii esti un tocilar. 0.o Omg.Omg.Ce rusine imi este.Domnisoara care mi-a aratat adevarul se numeste Andreea Iulia.Priviti cu atentie in ochii ei,si o sa vedeti un mare....nimic. Discutia a inceput intr-un mod foarte placut,dansa,simtindu-se amenintata de un pericol extern,cum de altfel se simt toate cocalarele extreme,dupa un buna calduros,m-a prins cu intrebarea:Cine esti?Vai,acum ca ma intrebi...chiar!nu m-as fi gandit la asta...Ar fi fost tare sa vina cu o intrebare ge:Ce esti?
Asa,si cum spuneam,dupa ce ii spun cine sunt,o intreb si eu:dar tu...cine esti?La care domnisoara imi vine cu un raspuns...naucitor.
andreea _iulia: te fute pe tn fa

andreea _iulia: de mn?
Nu,chiar nu.Dar suferi de o boala des intalnita.Pacat ca nu se moare de boala asta...as fi mai usurata...boala se numeste "de a te baga in treburile altora".De unde a inceput tot?Pai,don'shoara in cauza, tzaranca de origine,s-a luat de DMG,fara niciun efort de a gandi inainte sa ii spuna: Esti o mare tocilara ca scrii poezii! Hai,sa moara tu?Chiar?
continui cu aceeasi ironie atipica mie: Imi pari foarte culta si inteligenta dupa avatar...imi imaginez ca citesti mult...
Un raspuns impertinent a sosit numaidecat: Da...imi place.Da ce te f**e pe tine?
Nu ma fute,pentru ca nu exista si pentru ca e impotent.Doar ca nu am vazut un caz atat de socant.
andreea _iulia: pot sa stau cum vreau eu nu ca tn cu mamutoaie
Da,deci,are mare legatura cu discutia de pana acum.Eu nu stau pe "mamutoaie",pentru ca nu le gasesc in DEX.Asa ca scoate-ma din cacat,si spune-mi matale,ce e aia mamutoaie,si cat de mult ai gandit inainte sa imi spui asta?Nu,nu imi spune,2 secunde.E mult.Sunt impresionata.
andreea _iulia: ba fata u nu ai ft in niciun malll....te imbraci de la sh
Copilul asta este genial.Nici nu ma cunoaste de 1 minut,si stie ca ma imbrac de la SH.Magie,domne,magie,ce sa mai!
andreea _iulia: cui dalea dr 10 lei
In primul rand pluralul de la cui, este cuie,sau pentru tine coaie.Dupa o scurta reevaluare,am descifrat mesajul.Se refera ca eu "cui" haine de 10 lei.Adica,cumpar haine de 10 lei. Vai,cum de ai ghicit?
andreea _iulia: si eu sunt in pas cu moda
Sincer,asta ma dezgusta,serios.Puteam sa mor fara sa stiu ca tu esti in pas cu moda.Ce sa iti fac,sa te aplaud?Bravo tie,si eu sunt in pas cu mata,si nu ma laud cu asta.
andreea _iulia: si te fut in gura

andreea _iulia: ppaaaa
Nu va enervati,asa ne spune dansa noapte buna.Si draga mea,fututul este o actiune care necesita un organ genital lung,fluierasul in care ati fluierat tu si Alinuta pe plaja,ca apoi sa constatati ca nu merge.Si pe acela,in calitate de fata proasta nu il ai.Dar,scrie-i o scrisoare lui Mos Tactu sa iti cumpere una.
andreea _iulia: nu mai vii fa u la tara

andreea _iulia: ?
andreea _iulia: sa vezi ce capace iti iei de la astia
Domnisoara,inca de la inceput,pentru ca este sub mentalitatea ei de 10 IQ,a crezut ca se adreseaza lui DMG. Ce ti-as spune eu,in locul ei: Dovada ca sunt mai in pas cu moda este palpabila.Tu esti o tzaranca cacacioasa de la coada lui Florica,care isi cumpara haine si ochelari de soare cu balamale de la singurul magazin Shin-shung-li situat la 15 km departe de coliba ta.Eu stau in Bucuresti,si am acces la un magazin mare,care poarta numele de Mall,sau pe limba ta Mol.Asa ca,tind sa rectific afirmatia ta.Nu ai cum sa fi in pas cu moda.
Aici imi inchei frustrarile pe ziua de azi.Sunt destule.Ah,si pentru ca va iubesc pe toti,va las id-ul subsemnatei,in caz ca nu aveti ce face:deea_deeutza@yahoo.com Suna foarte true.Pace. ^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu